BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ
Font -  Font +

TÜRKİYE'NİN YENİ TANITIM ÇALIŞMALARI MİLANO'DA İLGİ ODAĞI OLDU

 
Türkiye'nin tanıtım stratejisine yeni bir bakış açısı kazandıran Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, ülkenin tanıtımı konusunda uluslararası fuarlara büyük önem veriyor.
 
İtalya’nın en büyük turizm fuarlarından “BIT Milano Turizm Fuarı” da, Bakanlığın önem verdiği fuarların başında yer alıyor.
 
3 gün sürecek “BIT Milano Turizm Fuarı” kapılarını ziyaretçilere açtı.
 
Kültür ve Turizm Bakanlığı her yıl 80 bini aşkın ziyaretçiyi ağırlayan fuara 300 metrekarelik bir stand ile katıldı.
 
Bakanlığın zengin bir sunumla hazırladığı Türkiye standı fuarın en büyüğü olarak öne çıktı.
 
Bakanlık fuarda "Home Of" konseptini ve yeni tanıtım çalışmalarını da sergiledi.
 
Büyük beğeni toplayan yeni konsept Türkiye standını ilgi odağı haline getirdi.
 
 
TÜRK KAHVESİ YABANCILARI ÇEKİYOR
 
“BIT Milano Turizm Fuarı”nın öne çıkan diğer bir özelliği ise Türk kahvesi ikramı. Türk standından yükselen kahve kokusu yabancı misafirleri standa çekiyor.

UNESCO’nun ‘Somut Olmayan Kültürel Miraslar Listesi’nde de yer alan Türk kahvesinin ikram edildiği ulusal stand ziyaretçilerin yoğun ilgisini görüyor.
 
Türk kahvesi başta olmak üzere somut olmayan kültürel miraslarımız için önemli bir tanıtım olanağı sunan fuarda, Türkiye’nin tarihi ve sanatsal zenginliği de tanıtılıyor.
 
Türkiye’de yaşanan kültürel ve turistik gelişmelerin duyurulmasına aracılık eden ‘BIT Milano’ fuarı ile ayrıca Türk ve İtalyan tur operatörleri arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesi hedefleniyor.
 
Turizm profesyonellerinin 13-15 Şubat tarihleri arasında ziyaret edebileceği fuar son günde halkın ziyaretine açık olacak.
 
(14.02.2014)
 
  • BIT2014 (1)
  • BIT2014 (2)
  • BIT2014 (3)
  • BIT2014 (4)
  • BIT2014 (5)
  • BIT2014 (6)